Pamokos ir Patarimai

Anglų Kalbos Korepetitorius: Kaip Jį Rasti ir Kokia Papildomo Mokymo Nauda? (2024)

Greita Peržiūra

Kaip Rasti ir Išsirinkti Gerą Anglų Kalbos Korepetitorių?
Kokia Yra Anglų Korepetitoriaus Paslaugų Nauda?

Kaip Rasti ir Išsirinkti Gerą Anglų Kalbos Korepetitorių?

Šiuo metu didelė dalis moksleivių susiduria su mokymosi sunkumais mokykloje. Mokymosi sunkumus lemia daug asmeninių ir aplinkos veiksnių, tokių kaip per mažas susikaupimas pamokų metu, motyvacijos mokytis stoka, neigiamas savęs vertinimas, nepasitikėjimas savimi ir pan. Kiti veiksniai galintys lemti mokslo spragas galėtų būti šie: triukšminga klasė, nemotyvuoti klasės draugai, nejauki mokymosi aplinka, netinkamai parinkti mokymo(si) metodai, nemotyvuoti mokytojai ir kita.

Ši problema ypač išryškėjo po pandeminiu laikotarpiu, kuomet mokiniai ir mokytojai grįžo prie įprasto tradicinio mokymo(si) mokykloje. Kai kuriems mokiniams, kurie jau buvo įpratę dirbti iš namų, grįžimas į klases galėjo padaryti neigiamos įtakos jų akademiniams mokymosi rezultatams, motyvacijai mokytis, susikaupimui dirbti klasėje su dideliu skaičiumi mokinių. Dėl šios ir kitų priežasčių, šiais laikais nemažai tėvų ir moksleivių ieško papildomos pagalbos ir renkasi korepetitoriaus paslaugas.

Šiuo metu internete gausu korepetitorių skelbimų, kurie siūlo savo mokymo paslaugas. Jų paslaugų kainos taip pat ženkliai skiriasi. Dažniausiai studentų, kurie turi mažai darbo patirties mokymuose, valandinio darbo įkainis mažesnis nei mokytojų metodininkų ar ekspertų, kurie taiso valstybinius brandos egzaminus ir turi sukaupę didelę darbo su mokiniais patirtį.

Dažnai nutinka ir taip, jog po keletos susitikimų moksleivis arba jo tėvai nebenori tęsti draugystės su mokytoju ir vėl renkasi kitą pedagogą. Šiame straipsnyje pateiksime keletą paprastų patarimų kaip pasirinkti gerą anglų kalbos korepetitorių.

1. Pradėkite darbą su vaiku

Prieš ieškant naujos kalbos mokytojos, pasikalbėkite su vaiku. Pabandykite paaiškinti kam reikalingas anglų kalbos korepetitorius ir kuo šis žmogus užsiima. Aptarkite ko jūs kaip mama ar tėtis tikitės pasiekti kartu su specialisto pagalba. Jeigu turite asmeninės patirties su korepetitoriais, papasakokite savo sūnui ar dukrai kokių akademinių rezultatų jums asmeniškai pavyko pasiekti su papildomo mokytojo pagalba.

Kartais vaikas nelabai supranta kam jam iš viso reikalinga sustiprinta anglų kalba. Dėka socialinių tinklų, YouTube ar kitų platformų, mokymosi naudą atrasti lengva. Visų pirma, paaiškinkite, jog geresnės kalbos žinios jam ne tik, kad sumažins streso lygį mokykloje, bet ir sutaupys laiko. Kitaip tariant, suprantant viską nuo A iki Z, namų darbai bus paruošiami akimirksniu, todėl liks daugiau laiko pramogoms ar kitai saviveiklai. Taipogi, geros anglų kalbos žinios jūsų vaikui padės geriau suprasti angliškus filmukus, knygas, filmus, bendrauti kelionių metu.

2. Korepetitoriaus rekomendacijos

Paprašykite savo vaiko mokytojos, kitų tėvų, draugų arba pažįstamų rekomendacijų. Neretai rekomendacijos ir reklama iš „lūpų į lūpas“ būna pati geriausia. Pasirinkus keletą potencialių švietimo įmonių arba mokytojų, pabandykite susiorganizuoti keletą susitikimų su jais, papasakokite apie mokymosi spragas, mokslo rezultatus ir ateities lūkesčius.

Kartu su mokytoju aptarkite skirtingus mokymosi metodus, kurie galėtų būtų individualiai pritaikyti jūsų vaikui. Pokalbiuose turėtų dalyvauti ir vaikas, tai būtų puiki proga susipažindinti su mokytoja ir nauja patirtimi.
Tokio pokalbio su potencialiu vaiko mokytoju metu pasidomėkite apie mokytojo išsilavinimą bei patirtį dirbant su skirtingais ir įvairaus amžiau bei lygio mokiniais, jeigu įmanoma – paprašykite pateikti rekomendacijas arba bent jau paskaitykite kitų žmonių atsiliepimus apie kalbų mokyklą ir jų mokytojus. Tą galite padaryti Facebook ar skelbimų portaluose. Tiesa, kartais tokios „apžvalgos“ būna ir iš anglų kalbos mokytojų draugų, o ne mokinių. Tada susiduriame su bene didžiausia problema – realybės neatitinkanti informacija.

3. Pasidomėkite korepetitoriaus kompetencija

Kaip atskirti kvalifikuotus mokytojus nuo pradedančiųjų? Pasidomėkite jų skelbiama informacija. Jeigu anglų kalbos korepetitorius tik pasakoja apie išklausytus seminarus, bet nepateikia nei vieno parašyto straipsnio ar kito pavyzdžio – ieškokite toliau. Kaip yra sakoma, parodyti reikia ne kalbomis, o darbais. Tai yra vienas iš pagrindinių patarimų renkantis korepetitorių savo vaikui – pasidomėti mokytojo kompetencija, taikomais darbo metodai ir patirtimi.

Pirmojo susitikimo arba skambučio su mokytoju metu užduokite keletą klausimų, tokių kaip:

a. Kokia Jūsų darbo mokymų srityje patirtis?

Idealų korepetitoriaus amžių apibrėžti neįmanoma, tačiau mūsų darbo praktika rodo, kad pradedantys dirbti arba dirbantys tik pirmus dvejus metus jauni mokytojai negeba tinkamai paruošti moksleivių valstybiniams arba tarptautiniams egzaminams ir pasiekti aukštų mokymosi pasiekimų. Taigi, jeigu reikalinga pagalba ruošiantis anglų kalbos arba stojamiesiems egzaminams, rinkitės mokytoją, kuris turi sukaupęs mažiausiai penkerių metų darbo su moksleiviais patirtį.

b. Kokius darbo metodus ir medžiagą taikote darbo praktikoje?

Geras kalbos korepetitorius pirmiausia turėtų įvertinti mokinio žinias ir sugebėjimus, pastebėti vaiko mokymosi nesėkmes, individualius poreikius, ir pasidomėti jų atsiradimo priežastimis bei nustatyti vaiko mokymosi stilių ir tik tuomet pritaikyti individualius mokymo metodus ir tinkamą mokymo(si) medžiagą. Nėra vieno tobulo mokymo metodo ar geriausios medžiagos, nes kas veikia vienam mokiniui gali visiškai netikti kitam.

c. Kaip keliate savo, kaip mokytojo korepetitoriaus, kompetenciją? Ar dalyvaujate kompetencijos tobulinimo seminaruose ir kursuose? Kaip gautas žinias pritaikote darbo praktikoje?

Geras anglų kalbos mokytojas privalo nuolat tobulinti savo profesinę kvalifikaciją ir kelti kompetenciją dalyvaudamas įvairiuose šalies ir tarptautiniuose seminaruose bei apmokymuose, kurių metu pristatomos naujovės užsienio kalbų mokymų srityje, mokoma naujų metodų bei pristatomi naujausi anglų kalbos vadovėliai ir pratybos. Jeigu sulaukiate neigiamo atsakymo, pagalvokite ar norite pasirinkti mokytoją, kuris nesitobulina ir taiko tuos pačius mokymo metodus dešimtmečius.

4. Pasidomėkite apie mokytoją arba papildomo mokymo įmonę

Jau tapo įprasta prieš renkantis prekę arba paslaugą perskaityti apžvalgas arba rekomendacijas internete, tai neabejotinai gali padėti ir renkantis patikimą anglų kalbos korepetitorių savo vaikui. Taigi, nepatingėkite paieškoti gerų rekomendacijų ir atsiliepimų apie mokytoją naršant Google, Facebook ir kitose platformose.

Patariame aklai nepasitikėti kiekviena apžvalga ir komentaru, kurią surandate internete kadangi pačios pirmos parašytos rekomendacijos būna neretai pateiktos korepetitoriaus šeimos narių ar artimų draugų, o ne pačių klientų. Patikima mokykla ar individualiai dirbantis mokytojas turėtų būti sukaupęs nemažą gerų ir patikimų atsiliepimų skaičių. Nederėtų pamiršti ir rekomendacijų iš lūpų į lūpas iš šeimos nario, draugo ar pažįstamo.

Dažniausiai būtent šios rekomendacijos mums atrodo labiau patikimo ir padaro didesnę įtaką renkantis prekę ar paslaugą. Taigi, pasidomėkite galbūt jūsų draugas ar pažįstamasis pastaruoju metu mokosi anglų kalbos ir gali jums pasiūlyti gerą anglų kalbos mokytoją.

5. Susipažinkite su kalbos mokytoja

Pokalbio metu su edukacinės įmonės atstovu ar mokytoju tiksliai apibrėžkite savo lūkesčius ir pageidavimus, paprašykite supažindinti su mokymo programa, įmanomomis mokymo metodikomis, vadovėliais ir papildoma medžiaga. Taip pat svarbu aptarti laikotarpį per kurį būtų įmanoma ir realu pasiekti užsibrėžtų tikslų.

Jeigu įmanoma ir mokytojas sutinka, būtų naudinga kartu pakoreguoti mokymosi planą, kad jis būtų susijęs su mokyklos programa. Tokiu būdu mokytojui bus lengviau planuotis pamokas su jūsų vaiku ir bus greičiau pasiekti norimi rezultatai.

6. Susidraugaukite

Pasirinkus mokytoją-korepetitorių, laikui bėgant pabandykite užmegzti draugiškus santykius su mokytoju. Kodėl tai yra taip svarbu? Tokiu būdu bus lengviau bendrauti su mokytoju, išsakyti savo ir mokinio lūkesčius, kalbėti apie tikimąsi pagalbą, koreguoti mokymo(si) planą.

Korepetitoriavimas turėtų būti pagrįstas mokinio, tėvų ir mokytojo draugyste ir partneryste, norint pasiekti aukštų mokymosi rezultatų.

7. Planuokite pamokų laiką

Su mokytoju aptarkite įmanomus pamokų laikus ir pasirinkite tinkamiausius bei patogiausius jūsų vaikui. Papildomoms pamokoms rinkitės dienas, kuomet vaikas nėra užsiėmęs kitomis papildomomis veiklomis. Vaikas nesusikaups, jeigu žinos, kad po pamokos turės skubėti į būrelį ar užsiimti kita papildoma veikla. Korepetitoriai dažniausiai pradeda darbuotis po moksleivių pamokų, kuomet vaikai jau būna pavargę, todėl yra svarbu pasilikti pertrauką pavalgyti ir pailsėti bei vėl nusiteikti „darbui“.

Mūsų rekomenduojamas optimalus papildų pamokų skaičius – du arba trys vienos arba pusantros valandos trukmės per savaitę susitikimai su mokytoju. Iš darbo patirties teigiame, kad geriau mokytis trumpiau, bet dažniau nei rinktis ilgas varginančias dviejų ar trijų valandų trukmės pamokas, bet mokytis tik vieną kartą per savaitę. Tokiu būdu, ypač jaunesniųjų klasių mokiniai, pervargsta, nebegeba sukoncentruoti dėmesio ir praranda motyvaciją mokytis ir tobulėti.

Kitas naudingas patarimas būtų palaikyti nuolatinį ir pastovų ryšį su vaiko korepetitoriumi.

Tarkitės su mokytoju, jog kiekvienos savaitės pabaigoje mokytojas atsiųstų elektroninį laišką arba žinutę telefonu apie nagrinėtas temas, atliekamas užduotis ir namų darbus. Domėkitės apie vaiko daromą pažangą, spragų „likvidavimą“, motyvaciją, pastangas ir norą mokytis. Klauskite mokytojo kaip Jūsų vaikas mokosi pamokų metu, ar jaučiama darbinė nuotaika ir ar nekyla jokių problemų dėl namų darbų. Tik bendromis mokinio, jo tėvų ir mokytojo pastangos gali padėti pasiekti aukštų rezultatų.

8. Aptarkite kainas

Bene vienas svarbiausių anglų mokytojos paslaugų aspektų yra pamokų kaina. Čia jau viskas priklauso nuo jūsų biudžeto, bet dažniausiai pigiai ir gerai nebūna arba „šykštus moka du kartus“. Pradedančios „studentės“ ar būsimos pensininkės gali nukonkuruoti bet ką, tačiau kokia yra tikroji tokio pasirinkimo kaina? Esame turėję mokinių, kurie ne tik, kad išleido ne mažą sumą pinigų ant ilgalaikių kursų, bet ir turėjo (prieš tai neteisingai išaiškintą) medžiagą mokintis iš antrą kartą. Kaip žinome, ant naujos drobės tapyti yra žymiai lengviau nei bandyti ištaisyti kažkieno kito kreivai nupieštą paveikslą.

Žinoma, nereikėtų stačia galva pulti ir į brangiausios anglų kalbos mokyklos glėbį ir tikėtis geriausio. Kaina ne visada atitinka kokybę todėl ieškokite aukso viduriuko. Šiuo metu, sąžininga kaina būtų apie 12 eurų už grupinę arba 15 – 20 eurų už individualią (45 min.) pamoką.

9. Rinkitės kokybę, o ne kainą

Korepetitorių rinkitės ne pagal kainos rodiklį, o pagal aukščiau pateiktus kriterijus tiesiogiai susijusius su mokytojo darbo veikla, t.y. profesine kompetencija, taikomas darbo metodais ir patirtimi. Darbo praktikoje pastebime, kad dalis mūsų potencialių klientų susisiekę su Anglų Mokyklos darbuotojais pasiteirauja tik apie individualių pamokų ir kursų įkainius, kuriuos greičiausiai palygina su kitų mokyklų kainynu ir pagal šį kriterijų pasirenka mokyklą, pamiršdami pačią mokyklą, jos teikiamų paslaugų kokybę ir dirbančius mokytojus.

Kartais žema kaina gali būti vienas iš rodiklių, jog mokytojas neturi pakankamai kompetencijos ir tokiu būdu mėgina savo prastą darbo veiklą kompensuoti maža kaina, kad susirastų kuo daugiau klientų.

Pvz.: Įsivaizduokite situaciją kuomet ieškote patikimo ir ilgalaikio automobilio ar nekilnojamo turto/buto. Ar rinksitės pigiausią variantą rinkoje? Tikriausiai ne, o pirmi klausimai tikrai bus ne apie kainą, o apie parduodamą objektą ir jo kokybę. Tą patį principą rekomenduojame taikyti ir renkantis anglų kalbos korepetitorių, kadangi renkantis privatų mokytoją tikitės aukštų rezultatų ir su juo norite užmegzto ilgalaikį bendradarbiavimą.

10. Mokinio ir mokytojo tarpusavio ryšio svarba

Renkantis anglų kalbos korepetitorių, svarbu nepamiršti, kad geras emocinis tarpusavio ryšys tarp mokinio ir mokytojo taip pat užima svarbią vietą norint pasiekti aukštų mokymo(si) rezultatų. Kitaip sakant, mokytojas ir mokinys turi jaustis smagiai ir jaukiai dirbdami kartu.

Jeigu pamokų metu jaučiama įtampa, stresas ir slogi nuotaika, verčiau nutraukite pamokas ir ieškokite kito vedlio kalbos mokymosi kelyje. Jaučiant, kad šis mokytojas „ne mano žmogus“ vargu ar pasieksite gerų rezultatų ir pateisinsite savo lūkesčius. Dažniausiai jau per pirmąją pamoką pajuntama ar norėsiu su šiuo mokytoju norėsiu tęsti tolismesnį bendradarbiavimą.

Mokinys privalo pasitikėti mokytoju ir jo teikiama pagalba, suteikiamomis žiniomis, tuo tarpu mokytojas privalo gerbti ir visapusiškai padėti mokiniui nepaisant to, kokių mokymosi sunkumų vaikas turi.

Turite klausimų?

Rašykite: Siųsti žinutę
Skambinkite: +370-613-65464
Facebook: AngluMokykla.lt

Kokia Yra Anglų Korepetitoriaus Paslaugų Nauda?

Yra daug skirtingų priežasčių, dėl kurių tėvai pasirenka papildomo mokymo paslaugas savo vaikams. Kai kurie tėvai renkasi korepetitoriaus pagalbą nes supranta, kad patys neturi pakankamai laiko, noro ir žinių padėti savo vaikams mokymosi procese, tuo tarpu kiti – labiau pasitiki profesionalia kvalifikuoto mokytojo pagalba.

Pagal kiekvieno mokinio poreikius sudarytas individualus mokymo(si) planas ir nuolatinis užsibrėžto tikslo siekimas tapo labai svarbus šių dienų kontekste. Deja, šiuo metu to sunku pasiekti Lietuvos mokyklose, kuriose vienas mokytojas dirba perpildytose klasėse su 30 mokinių. Dėl šios priežasties korepetitoriaus svarba įgauna vis didesnę reikšmę ir svarbą Lietuvoje ir kitose šalyse.

Su korepetitoriaus pagalba vaikai ne tik sustiprina dalyko supratimą, formuoja geresnius mokymosi įgūdžius, eliminuoja susidariusias spragas, bet laikui bėgant įgyja didesnį pasitikėjimą savo jėgomis, atranda daugiau noro, motyvacijos mokytis ir siekti tikslo. Individualios mokymo programos, sudarytos pagal kiekvieno vaiko individualius poreikius, didžia dalimi prisideda prie geresnių mokymosi įgūdžių susiformavimo, kurių svarba ateityje bus dar didesnė.

Šiame straipsnyje aptarsime keletą papildomo mokymo(si) privalumų.

1. Individuali ir personalizuota mokymosi patirtis

Jūsų vaikas gaus individualizuotą mokymosi patirtį, kurią ne visada gali įgyti mokydamasis didelėje klasėje. Po pirmo susitikimo su mokiniu ir tėvais, korepetitorius sudaro personalizuotą mokymo(si) programą, parenka tinkamus ir efektyvius individualius mokymo(si) metodus, medžiagą iš kurios bus dirbama ateityje ir kitą užsiėmimų veiklą pritaikytą pagal kiekvieno mokinio poreikius. Galbūt Jūsų atžalai puikiai sekasi skaityti ir kalbėti angliškai, tačiau turi problemų su anglų kalbos gramatika ir rašyba? Korepetitorius atsižvelgs į poreikius ir dirbant su vaiku koncentruosis būtent į šių gebėjimų tobulinimą.

2. Unikalus dėmesys

Kuklesniems vaikams neretai sunku išdrįsti pakelti ranką ir pasakyti mokytojui mokykloje, kad kažko nesuprantu pamokos metu, tačiau mūsų praktika kitokia dirbant su mokiniu 1:1 ar mažoje grupelėje. Vaikas aktyviau, drąsiau ir su geresne nuotaika įsitraukia į mokymosi veiklas, drąsiai klausia, aiškinasi, diskutuoja. Jei užsimezga šiltas mokytojo ir mokinio tarpusavio ryšys, korepetitorius tampa artimu žmogumi, su kuriuo lengviau, smagiau ir efektyviau siekti akademinių tikslų. Tokiu būdu pagerėja vaiko socialinė emocinė savijauta ir sveikata, ko pasėkoje – jam pradeda geriau sektis ne tik akademiniai, bet kiti dalykai gyvenime.

3. Tai puikus būdas pagerinti mokymosi rezultatus

Dirbant su mokiniu 1:1 arba nedidelėje grupelėje ir koncentruojantis į vaiko individualius mokymo(si) poreikius ir problemas, laikui bėgant pajuntamas pozityvus pokytis. Dažniausiai tai pirmiausia pastebi mokytojas-korepetitorius, to dalyko mokytojas mokykloje ir mokinys, o kiek vėliau – tėveliai, pastebėję bent 1-2 balais geresnius pažymius dienyne. Būna atvejų, kai pažymiai pagerėja ne taip greitai, tačiau dažniausiai patys vaikai teigia, kad jie pagaliau jaučiasi geriau to dalyko pamokose, nebejaučia tokio didelio streso kaip anksčiau atsiskaitymų metu. Toks teigiamas pokytis ir pozityvus nusiteikimas įkvepia mokinį stengtis, dirbti, mokytis ir nepasiduoti.

4. Teigiamas požiūris į mokymąsi ir pačią mokyklą

Mokyklose mokytojai dažnai priversti skubėti išdėstyti visas programoje esančias temas. Lėtesniems vaikams didžiulis iššūkis spėti suprasti ir įsisavinti temas tokiu būdu, todėl neretai lieka spragos, kurioms dažnai nebelieka laiko pašalinti, o dėl to nukenčia mokymosi rezultatai ir prastėja pažymiai. Dėl sunkumų mokykloje neretas mokinys nebedega noru mokytis, tobulėti ir nusivilia mokytojais ir mokykla.

Su korepetitoriaus pagalba mokiniai išsiaiškina nesuprastus dalykus mokykloje, lengviau įsisavina seną bei naują medžiagą. Visa tai priveda tik prie gero, moksleiviams pradeda geriau sektis mokykloje, atsiranda aiškumas ir pagerėja pažymiai. Mokymasis tampa lengvesnis ir, žinoma, įdomesnis jūsų vaikui. Su nuolatine pagalba, palaikymu ir padrąsinamu Jūsų vaikas daugiau nebesijaus nusivylęs mokykla, noriau lankys pamokas ir pakeis požiūrį į pačią mokyklą bei mokytojus.

5. Savarankiško ir į save orientuoto mokymosi skatinimas

Mokydamasis dviese su korepetitoriumi vaikas gali patobulinti savarankiško mokymosi įpročius. Ypač jei kalbame apie vaikus ir pradinių klasių mokinius, kuriems namų darbus neretai padeda atlikti vyresni broliai, seserys ar tėvai.

Realu, jog su korepetitoriaus pagalba šio įpročio nebeliks, nes mokinys įpras dažniau mokytis vienas arba su korepetitoriaus/mokytojo pagalba, bet ne su tėvas, taip pat išmoks labiau planuoti savo laiką dirbant papildomai. Patobulinus mokymosi įgūdžius, mokykloje taps lengviau aktyviau dalyvauti pamokoje, išmoks imtis iniciatyvos.

6. Didesnė motyvacija ir pasitikėjimas savimi mokykloje

Ilga darbo praktika rodo, kad mokydamiesi su korepetitoriaus pagalba mokiniai greičiau patobulina mokymosi įgūdžius ir tuo pačiu padidėja pasitikėjimas savimi ir savo jėgomis. Mūsų mokinių teigimu, jiems tampa lengviau aktyviau dalyvauti pamokose ir projektuose, įsitraukti į veiklas porose ar grupelėse bei dalintis savo žiniomis ir patirtimi.

Taip pat nemaža dalis mūsų apklaustų mokinių mano, kad mokantis papildomai įgaunama daugiau drąsos, todėl nebe taip baisu užduoti klausimus ir reikšti savo asmeninę nuomonę skirtingais klausimais. Taigi, tokiu būdu, pagerinami ne tik tam tikros mokyklinės disciplinos gebėjimai ir žinios, tačiau taip pat tai teigiamai veikia vaiko psichologinę būklę ir netgi padidina pasitikėjimą savimi.

7. Geresnių mokymosi įpročių ugdymas

Dažnai girdimas posakis: “kuo daugiau darai, tuo daugiau spėji” labai tinka ne tik suaugusiems, bet ir mokyklinukams. Nuolatos ir sistemingai lankydami papildomas vieno arba kito dalyko pamokas, kaip ir lankydami popamokinius būrelius, vaikai išmoksta geriau planuotis savo dienotvarkę, namų darbų atlikimo bei laisvą laiką.

Žinodamas ir jausdamas atsakomybę atlikti ne tik mokyklos, bet ir papildomas užduotis, vaikas neabejotinai patobulins savo mokymosi įpročius, o šių įgūdžių turėjimas ateityje padės lengviau pasiekti savo tikslus mokykloje, vėliau profesinėje srityje, o taip pat – asmeniniame gyvenime.

8. Maloni ir jauki mokymo(si) aplinka

Lietuvoje neretai dauguma valstybinių mokyklų asocijuojasi su niūriomis spalvomis, triukšmu, patyčiomis, pilnais koridoriais mokinių ir šaltumu. Papildomo ugdymo mokyklos turi daugiau resursų, laiko ir noro investuoti į mokymosi aplinką, į kurią visuomet jauku, malonu ir nebaisu grįžti. Galbūt nedažnai susimąstome, tačiau mokymo(si) rezultatai priklauso ir nuo tokių faktorių kaip klasės dydis, supanti aplinka, mokinių skaičius klasėje ir kita.

Papildomo ugdymo klasės nėra perpildytos, jose dažniausiai mokosi iki 8 moksleivių, todėl nėra tokio triukšmo ir kitų trikdančių susikaupti veiksnių. Mažoje klasėje mokytojas turi galimybę skirti daugiau laiko ir dėmesio kiekvienam vaikui individualiai. Tokioje klasėje mokiniai yra pastebėti, jiems lengviau mokytis, susikaupti ir sutelkti dėmesį būtent mokslams. Taip pat mokiniai gauna daugiau grįžtamojo ryšio iš savo mokytojo, mokymo(si) procesas tampa lengvesnis ir efektyvesnis.

9. Bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžių lavinimas

Besimokydamas papildomai moksleivis atsiduria naujoje aplinkoje ir susipažįsta su naujais žmonėmis. Užsienio kalbų užsiėmimų metu daug bendraujama, dirbama porose ir komandoje, dalijamasi asmenine patirtimi, reiškiama asmeninė nuomonė, todėl papildomo mokymas didžia dalimi prisidės prie to, kad moksleivis patobulins savo bendravimo įgūdžius ir išmoks lengviau užmegzti socialinius santykius su bendraamžiais ir mokytojais.

Kilo klausimų? Norite išmokti anglų kalbos draugiškoje aplinkoje?

Rašykite: Siųsti žinutę
Skambinkite: +370-613-65464
Facebook: AngluMokykla.lt

Lina (AngluMokykla.lt)

Lina (VBE vertintoja) yra viena jauniausių anglų kalbos mokytojų Lietuvoje turinti mokytojos metodininkės laipsnį. Jos paruošti mokiniai yra ne kartą apdovanoti Kauno miesto mero, NATO, bei kitų prestižinių institucijų.