Prisistatymas
Sveiki, esu Lina, Anglų Mokyklos įkūrėja ir pagrindinė mokytoja. Šiandien noriu papasakoti trumpą istoriją kaip mokydama anglų kalbos atradau save ir pasinėriau į anglų kalbos dėstymo subtilybes… Taigi, nuo mažens buvau kukli, nedrąsi ir linkusi mažai atvirauti ir bendrauti mergaitė, kuriai pradinėje mokykloje sekėsi tokie dalykai kaip lietuvių kalba ar pasaulio pažinimas, tačiau labiausiai nesisekė – anglų kalba.
Taip, teisybė, tuo metu nebūčiau pagalvojusi, kad kažkada dirbsiu anglų mokytoja ir būsiu tokia laiminga radusi širdžiai mielą veiklą! Tai kaip gi prasidėjo mano kelionė link anglų kalbos mokymo?
Nuo ko viskas prasidėjo
Padrąsinta mamos nuo pirmosios klasės lankiau sustiprintas anglų kalbos pamokas pas griežtą, tačiau reiklią ir labai gerą anglų kalbos mokytoją, kuri mus privertė mokytis gramatikos subtilybes ir kasdien išmokti atpasakoti tekstus bei ,,kalti žodžius“ ir nuolat rašyti atsiskaitymus. Nepamenu, kad būčiau skyrusi daug laiko kitų pamokų namų darbų atlikimui, kadangi visą popamokinį laiką užimdavo anglų kalbos mokymasis. Jeigu kažko nesuprasdavau, skambindavau geriausiai draugei per laidinį telefoną ir kartu atlikinėdavome užduotis. Mokėmės labai daug, papildomai spręsdavome vyresnių klasių užduotis, jautėme nemažą stresą prieš kiekvieną pamoką, tačiau išmokome. Kaip sakant, visa klasė keliavome per kančias į žvaigždes!
Prisiminus mokyklos laikus, savo anglų kalbos mokymąsi prilyginčiau su linksmaisiais kalneliais, nes po pradinės mokyklos mano anglų kalbos rezultatai staiga pradėjo gerėti. Penktoje klasėje iš testo gautas aštuntukas ir mokytojos žodinis pagyrimas įrašant pažymį pakylėjo iki debesų ir paskatino dar labiau stengtis. Nuo to laiko anglų kalbos pamokos nebebuvo didžiulis baubas. Dabar galvoju, kad tuo metu dar buvau per maža suprasti kai kurias sakinio sudarymo ir gramatinių laikų niuansus ir tai daug kartų pasitvirtino pradėjus dirbti su pradinių klasių mokiniais, kurie tarsi ,,iškala“ taisykles, tačiau jų negeba pritaikyti praktiškai, nes yra per maži. Besimokydama mokykloje neturėjau didelės vizijos ką norėsiu studijuoti ir veikti ateityje, todėl pareigingai mokiausi, tapau pirmūne ir plaukiau pasroviui laukdama abitūros egzaminų.
Anglų kalbos studijos
Artėjant abitūros egzaminams į galvą šovė mintis, kad jeigu pasiseks anglų kalbos egzaminas, bandysiu įstoti į anglų filologiją Vytauto Didžiojo universitete. Tuo metu dauguma klasės draugų svajojo apie tuo metu labai populiarias teisės, politikos mokslų ar vadybos studijos, tačiau savęs nemačiau jose, todėl sulaukusi valstybinių egzaminų rezultatų ir ilgai nedvejojusi nusprendžiau studijuoti anglų kalbą. Ketveri metai universitete atrodo praėjo kaip viena diena, studijos man tiko ir patiko, džiaugiausi, kad padariau teisingą sprendimą studijuoti kas man tikrai patinka. Studijų metu negalvojau, kad ateityje dirbsiu mokytoja, tačiau atsitiko kaip atsitiko.
Ketvirto kurso pabaigoje sulaukiau netikėto pasiūlymo pabandyti padirbėti su vaikais privačioje kalbų mokykloje. Su jauduliu laukiau pirmųjų pamokų dienos stovykloje, daug ruošiausi ir namuose repetuodavausi pamokas. Man tai buvo tarsi pirmas krikštas ir puikus ,,mokytojo rūbo“ pasimatavimas. Nuo rudens pradėjau studijuoti taikomąją anglų kalbos kalbotyrą tame pačiame universitete ir dėstyti suaugusiems įvairiose Kauno įmonėse neretai nuslėpdama, jog šiame darbe dar esu visai ,,žalia“. Darbas su suaugusiais kėlė kiek daugiau streso, tačiau vis tiek labai patiko, nes sutikau daugybę nuostabių žmonių ir džiaugiausi galėdama prisidėti prie jų asmeninio tobulėjimo.
Gyvenimas tarpsnis, kuomet reikėjo suderinti magistro dienines studijas ir darbą privačioje kalbų mokykloje buvo gana sudėtingas, tačiau kažko labai norint ir siekiant, juk viskas yra įmanoma! Tuo metu buvau vienintelė iš mano kurso grupelės, kuri dirbo pagal įgytą specialybę, todėl džiaugiausi ir šiek tiek didžiavausi savimi. Po magistro studijų buvo įdomu pabandyti padirbėti valstybinėje mokykloje su skirtingų klasių mokiniais, tačiau ši patirtis buvo sunkesnė, juk išdykę vaikai nenorėjo klausyti jaunos mokytojos.
Tuo metu atsirado keletas pažįstamų žmonių, kurie paprašė pamokyti papildomai. Žinoma sutikau, nes korepetitorės darbo dar nebuvau išbandžiusi. Pirmasis atlygis už korepetitorės paslaugas buvo visiškai simbolinis, tačiau džiaugiausi atsiradusia galimybe šiek tiek užsidirbti papildomai dirbant namuose.
Pirmoji anglų kalbos mokykla
Laikui bėgant mano individualių mokinių ratas vis plėtėsi, todėl prieš du metus nusprendžiau ,,išsikraustyti“ su knygomis iš namų ir, paskatinta vyresniosios sesės, nusprendžiau išsinuomoti nedideles patalpas bei atsidaryti nedidelę mokyklėlę netoli namų. Ta diena, kuomet pradėjau vesti pamokas jau ne namuose įstrigs atmintyje ilgam. Tai buvo nedidelis, bet žingsnis į priekį. Kadangi pagaliau turėjau daugiau vietos, pradėjau vesti anglų kalbos pamokas ir mini grupelėse. Netrukus pastebėjau, kad žmonėms patinka tobulėti kartu, dalintis patirtimi, bendrauti. Su ne vienu iš savo mokinių tapome gerais draugais ir pasibaigus kursams bendraujame toliau. Supratau, jog kalbos mokymasis – tai ne tik naujų žodžių ir gramatikos mokymasis, tačiau ir puikus laiko praleidimas bei savotiška terapija. Esu laiminga, kuomet po pamokos iš mokinių išgirstu, kad laikas prabėgo labai greitai ir dar nenoriu eiti namo!
Po metų laiko matydama, kad pačiai jau darosi gana sudėtinga sutalpinti visus norinčius mokytis susiradau šaunią anglų kalbos mokytoją, su kuria pradėjome darbuotis kartu ir tai buvo dar vienas mažas žingsnelis į priekį. Deja, bet mūsų planus šiek tiek sujaukė visuotinė epidemija, kai po karantino paskelbimo jau tą pačia dieną teko atšaukti visas vakarines pamokas. Tačiau, jausdami mokinių palaikymą ir pasitikėjimą su daugeliu jų persikėlėme į virtualias pamokas, kas taip pat buvo nauja ir naudinga patirtis ir savotiškas paskatinimas mokytis dirbti su nuotolinio mokymo programomis ir tobulėti toliau.
Po gana ilgos pertraukos rugsėjo mėnesį sugrįžome į darbus ir šiuo metu sėkmingai darbuojamės ,,gyvai“ ir virtualioje erdvėje. Esu laiminga, kad mokydama anglų kalbos žmonėms padedu atverti platesnius klodu ir prisidedu prie jų gerovės bei tobulėjimo. Nesvarbu ar tai susiję su aukštesniu egzamino įvertinimu, geresnėmis karjeros galimybėmis ar tiesiog didesniu pasitikėjimu savimi.
Išsilavinimas
– Vytauto Didžiojo universitetas: Anglų filologijos bakalauro laipsnis;
– Vytauto Didžiojo universitetas: Anglų filologijos ir taikomosios anglų kalbotyros magistro laipsnis;
– Kauno Technologijos Universitetas: Pedagogo profesinis laipsnis;
– 2018 m. suteiktas anglų kalbos vyresniosios mokytojos kvalifikacinis laipsnis;
– 2022 m. suteiktas anglų kalbos mokytojos metodininkės kvalifikacinis laipsnis.
– Daugybė anglų kalbos kursų
Darbo patirtis
– 10+ metų patirtis mokant anglų kalbos vaikus ir suagusius;
– Anglų kalbos mokytojos metodininkės kvalifikacinis laipsnis;
– 9-12 kl. mokinių anglų kalbos mokytoja Kauno ,,Saulės“ gimnazijoje;
– Mokinių ruošimas valstybiniam anglų kalbos egzaminui ir ilgametė egzamino kalbėjimo dalies vertintoja;
– Ilgametė patirtis dėstant kalbų mokykloje Kalba LT;
– Bendrinės ir verslo anglų kalbos mokymas šalies ir tarptautinėse įmonėse (AB Freda, Littelfuse LT, SWECO Lithuania ir kt.) .
Rašykite: Siųsti žinutę
Skambinkite: +370-613-65464
Facebook: AngluMokykla.lt